כיורים מונחים בצבעי מט – טרנד בבניה חדשה

על ידי 14 באוגוסט 2018כללי

בשנים האחרונות רואים בבתים החדשים יותר ויותר כיורים מונחים . הצבתם של כיורים על מעמד גבוה בחדר הרחצה יוצר עבורם מראה קלאסי ואצילי והוא הופך את חדר הרחצה למקום יפה ונעים במיוחד.

כיורים מונחים בצבע מט לחדרי האמבטיה

הטרנד המוביל כעת ברוב חדרי האמבטיה הוא כיורים מונחים בצבע מט. עד לא מכבר שלטו בחדרי הרחצה כיורים בצבעים מבריקים. עם כניסתם של הכיורים בצבעי מט הפך חדר האמבטיה לחדר הרבה יותר סולידי ופסטורלי להנאתם הרבה של בני המשפחה.

אפשר לרכוש כיורים מונחים בצבעים שונים, חלקם חלקים ומקצתם כוללים גם בהדפסים מעניינים המעטרים אותם בכל שטחם. מבחר הכיורים המונחים הוא בגדלים ובמגוון רחב מאד של צורות כמו אובלי, מלבני, מרובע, ארוך, קערה עגולה או קערה רחבה . כיורים בעלי דפנות עבים או דקים.

חלק מהכיורים מונחים במלוא הדרם על השיש וחלקם שקועים עד מחצית גובהם בשיש ויוצרים נראות ייחודית ומסקרנת .

מעצבי הפנים אוהבים מאד את המגמה של קנית כיורים מונחים בצבעי מט והם מאתגרים גם את לקוחותיהם לבצע רכישה של פריטים אלו על פי הגודל המתאים והפרופורציונלי ביותר לכל מרחב.

תכנון חדר האמבטיה

לאחר בחירת הכיור, אפשר לבחור את הכלים הסניטריים הנוספים הנחוצים לחדר האמבטיה כך שישתלבו באופן הרמוני בחדר הרחצה. הבחירה מתייחסת לגורמים המשתמשים בחדר אמבטיה זה, אנשים צעירים, מבוגרים או ילדים. לכל קבוצת גיל יש את הסייגים שבהם יש להתחשב וכך לרכוש את האמבט, את האסלה, מתלים לחימום מגבות, להזמין משטח שיש בגובה הנכון וכל צורך אחר.

סימולציה ודמיון חשובים כאן מאד כדי להתאים את כל המוצרים יחד כולל כיורים מונחים בצבע מט שהם הפריט העיצובי הוויזואלי הראשון שרואה כל מבקר בחדר הרחצה ולכן נוכחותו היא דומיננטית במיוחד. בבתים רבים ממקמים זה לצד זה לנוחות בני המשפחה שני כיורים מונחים זהים כדי שלא יוצר תור בשירותים במיוחד בשעות הבוקר.

איכות הכיורים

הכיורים הנשלחים ארצה הם בטיב מעולה ובאיכות חסרת פשרות והם עוברים בקרת איכות קפדנית ביותר טרם העמסתם על המכולות. המשלוחים מגיעים ממדינות אירופאיות וממדינות שונות במזרח. כל אחד מהמפעלים הללו מעצב קולקציות חדשות, יפהפיות ומוצלחות של כיורים מונחים בצבע מט שכל אחד מהם יפה יותר מקודמו. שפע של הרעיונות העיצוביים יוצר היצע נרחב מאד של כיורים הגורם ללבטים רבים בקרב הלקוחות המתקשים לבחור את הכיור הנכון ביותר עבורם.

במקרים רבים, מעצבי הפנים הם אלה שרואים את התמונה בכללותה ולכן קל להם יותר לקבל החלטה ולהנחות את הלקוחות מהו הקו העיצובי המתאים ביותר לביתם.

לאור העובדה שכיורים מונחים היו עד עתה בעיקר בחדרי השירותים של מסעדות ובתי קפה ולראותם בבתים זו תפנית חדשה יחסית של מוצר חדשני, קיימת תקופת הסתגלות טבעית עד שהציבור נוכח לדעת כמה יופי וניקיון מוסיפים הכיורים המונחים.

השאירו תגובה

צרו עמנו קשר
מלאו פנייתכם וניצור עמכם קשר בהקדם