האמבטיה מהווה את המקום בו אנו מעבירים חלק חשוב ביותר בחיים שלנו. למרות השינויים הרבים שמביאה איתה הטכנולוגיה המודרנית, ישנם דברים שלעולם יישארו כפי שהיו, ואין ספק שזמן האיכות של האדם עם עצמו בזמן השהייה באמבטיה הוא אחד מהם. בין אם מדובר בגבר או באישה, בנער או באדם בגיל הזהב – התנאים המתאימים בחדר חשוב זה בדירה יבטיחו חוויה ייחודית שתורמת לאיכות החיים של כולנו. ואחד מהגורמים של תנאים טובים – הוא האור.

Enregistrer

בחירת מיקום מתאים לתאורה

אחת הנקודות החשובות ביותר שיש לקחת בחשבון בעת קבלת כל החלטה עיצובית וארגונית בכל חלק בבית – היא מיקום. לא בכדי קיימת תורה שלמה המוקדשת ברובה למיקום נכון של חפצים שונים בחייכם ובבית שלכם (הפנג שוואי). עם זאת, ככל שהעניין נוגע לאור, הדקויות השונות דורשות תכנון נכון של המקום. האם יש מקור אור כלשהו בחדר האמבטיה? במקרים שבהם אכן ישנו מקור אור כזה, מומלץ למקם את התאורה בקרבת המראה, על מנת לאפשר תאורה נוחה לשלבי ההתארגנות השונים בבקרים. שנית, חשוב למקם את אפיקי התאורה בצורה בטיחותית ורחוקה ממקורות מים ישירים, על מנת למנוע קצרי חשמל אפשריים.

בחירת סוג מנורות וגופי תאורה

בחירת מנורות עבור חדרי אמבטיה דורשת גישה מודעת ורצינית ביותר לכל העניין, משום שמדובר באזור שלא כל סוג של מנורות וגופי תאורה מתאימים לו. ראשית, פעמים רבות יש לחשוב על דרכים מתאימות לחיסכון במקום, כיוון שפעמים רבות מדובר בשטח יחסית מצומצם שכל סנטימטר בו מחושב ומיועד למטרות הרלוונטיות לעניין (שטיפה, התארגנות, אחסון של אביזרי היגיינה וכיוצא באלה). בחירה בגופי תאורה שטוחים יכולה להיות המתאימה והיעילה ביותר לעניין, ולאפשר לשמור על המרחב כדרוש. יתר על כן, גופי תאורה מושקעים אינם תורמים לרוב למראה החיצוני של חדר האמבטיה, משום שהמשימה העיקרית שלהם הינה להאיר את החדר באור עדין, המפוזר בצורה אחידה. גופי תאורה סגורים גם שומרים על החלק הפנימי של הנורות מפני השפעה מזיקה של הלחות המוגברת הקיימת בחדרי אמבטיה.

התקנה איכותית לחוויה מושלמת

נתון מהותי נוסף החשוב ביותר לבחירת התאורה המתאימה לחדר האמבטיה הוא האמצעי להתקנתה. כיום אין חובה למקם בית מנורה במקום שבו זה מתאפשר ולהסתפק בכך. כיום ניתן להגיע לפתרונות מרשימים באמצעות חידושים כגון עבודה בגבס, המאפשרת ליצור נישות מיוחדות לתאורה כמו ספוטים ייעודיים או מנורות לד. באמצעות צביעת הגבס בצבע אקרילי המתאים לתנאי הטמפרטורה והלחות הקיימים בחדרי האמבטיה ניתן ליהנות ממראה קסום ומתחושה מפנקת להם כולנו מצפים מחדרי אמבטיה. שימוש בשיטות עיצוב חדשניות למימוש מלוא הפוטנציאל של השטח הקיים באמבטיה הוא הדרך הטובה ביותר להשיג את כל המטרות בקלות ובמהירות יחסית. מומלץ לפנות לשירותי עיצוב מקצועיים על מנת לגבש את הרעיונות שיסייעו לאפשר את כל שלושת המרכיבים החשובים המוצגים לעיל.

Enregistrer

צרו עמנו קשר
מלאו פנייתכם וניצור עמכם קשר בהקדם