הפריטים החשובים שייצרו לכם סדר באמבטיה

מאמרים | אין תגובות

את סוף היום ותחילת היום רוב האנשים יבלו במקלחת. זה המקום שאנו מתארגנים בו לפני שנצא לעבודה וזה גם המקום שנתנקה בו לאחר יום העבודה. מדובר על המקום האינטימי ביותר בבית והוא מאפשר לכל אחד מאיתנו שקט עצמי ופנימי לאחר היום הרועש. כדי לייצר את השקט הזה, עלינו לדאוג שיהיה לנו סדר במקלחת ואת זה נעשה על ידי מספר פריטים חשובים שעליהם נדבר בכתבה הבאה.

ארונות אמבטיה כחללי אחסון איכותיים

ארון האמבטיה הוא חלל האחסון היחידי שיש לנו בחדר האמבטיה הוא צריך להכיל המון ציוד שחשוב לחדר הזה בבית. כאשר ארון האמבטיה שלכם מתוכנן היטב, יהיה לכם מספיק מקום לכל הציוד שלכם והוא לא יהיה מפוזר בכל מקום. כיום אפשר למצוא מגוון רחב של ארונות אמבטיה מצוינים בעלי חללי אחסון מותאמים. כך לדוגמא, אם עד היום השתמשתם בסל כביסה עבור האמבטיה, הרי שכיום אתם יכולים לרכוש ארון אמבטיה יש מגירה גדולה לכביסה. לפני הרכישה תכננו היטב את חללי הארון וכך תדייקו בסידור החפצים בו.

מקום מובנה לתליית מגבות

כל מקלחת מצריכה שימוש במגבת שנשארת לאחר מכן רטובה. אנו זקוקים שיהיה לנו מקום מוגדר לייבוש המגבות, אחרת אנו נשאיר אותן במקומות שונים באמבטיה ונייצר בלאגן. מקום מוגדר עבור המגבות הוא הכרחי עבור חדר האמבטיה שלכם.

תעלות ניקוז לגריפת המים

חדר האמבטיה הוא חדר רטוב ואת המים שמגיעים לרצפה עלינו לגרוף היטב אל תעלות הניקוז על מנת שלא יווצר עובש. בעבר היינו מתמודדים עם תעלות הניקוז המרובעות הקטנות ואפשר לומר שזה היה דיי סיוט לגרוף לשם מים. תעלות ניקוז איכותיות הן מוצר הכרחי מאוד במקלחות. ניתן לרכוש כיום תעלות ניקוז שעשויות ממתכת איכותיות ובצורה מלבנית, כך שיותר קל לגרוף את המים בצורה מהירה.

מקום המיועד לשמפונים

אחד המוצרים שתמיד מתפזרים במקלחת הוא השמפו. ברוב המקלחות יש מספר סוגים ומניחים אותם בכל מיני מקומות שאינם מיועדים להם. במקום זאת, כדאי ליצור מקום המיועד לשמפונים וכך למנוע בלאגן מראש.

מקום מיועד לנייר הטואלט

הדבר המבאס ביותר במקלחות עם שירותים הוא נייר טואלט שנרטב. אירוע כזה מתרחש כאשר אין מקום מוגדר עבור נייר הטואלט. חשוב לדאוג למקום שאינו קרוב למקלחת יחד עם קירוי מסוים ששומר על הנייר. בצורה כזו הוא לא יירטב לכם כאשר אתם מתקלחים.

לסיכום, מקלחת נוחה היא מקלחת מסודרת שלכל פריט יש את המקום המוגדר לו. ההמלצה שלנו, תתחילו מתכנון ארון המקלחת ותעברו לחשוב על שאר הפריטים החשובים.

5 דברים שגם חדר האמבטיה שלכם פשוט חייב שיהיו בו

מאמרים | אין תגובות

חדר האמבטיה הוא כבר מזמן לא עוד חדר בבית שנכנסים אליו למקלחת קצרה ויוצאים. כיום יותר מתמיד, יש אפשרות להפוך את החדר הזה למיוחד במינו ולהעניק לו אווירת ספא קסומה ומרגיעה, כזו שמזכירה חדרי אמבטיה במלונות יוקרתיים או צימרים מפנקים. הדגש עבר מההיבט הפרקטי גרידא לדגש על של עיצוב שהוא גם אסתטי וגם פרקטי, עם מתן חשיבות זהה לכל האלמנטים. כל חנות ורשת העוסקת בתחום של הום סטיילינג מחזיקה מלאי עצום של מוצרים שכל ייעודם הוא להפוך את חדר האמבטיה שלכם למקום שתחלמו כל היום להיכנס אליו ואז לא תרצו לצאת ממנו. בתוך המבחר המרשים הזה, יש כמה דברים שחדר האמבטיה שלכם פשוט לא שלם בלעדיהם וחשוב לשים עליהם דגש:

1. ריהוט איכותי ועמיד לחדרים רטובים

חדר אמבטיה אקסקלוסיבי כולל הרבה יותר מאמבטיה או מקלחת ולפעמים גם אסלה. בדרך כלל, ניתן למצוא בו לפחות ארון אחד ואפילו יותר, שמשמשים לאחסון מוצרי היגיינה, מגבות ועוד. הריהוט צריך כמובן להשתלב בצורה הרמונית עם הסטייל של החדר כולו וניתן אף לומר שהוא זה שנותן את הטון לאווירה בחדר, משום שהוא גדול ומאסיבי יחסית. כך למשל, לחדר אמבטיה באווירה רומנטית כדאי לבחור בריהוט בסגנון וינטג', עם צבעים רכים וגימור שאופייני לסגנון.

לחדר אמבטיה שיש בו אמירה מודרנית יותר, ניתן לבחור ריהוט עם צבעוניות בולטת או הדפסים גיאומטריים נועזים וחדר אמבטיה שמעוניינים להשרות בו אווירה אלגנטית, כדאי לרהט בלבן קלאסי ושלל גווניו (שמנת, אוף-וויט וכדומה).

2. תכננו את מיקום וסוג הריהוט בהתאם למרחב העומד לרשותכם

אם אתם חושבים שחדרי אמבטיה מעוצבים הם רק לבעלי תקציבי ענק או אנשים שעומד לרשותם מרחב גדול, חשבו שנית. חדרי אמבטיה ניתן לעצב כמעט בכל תקציב ובכל גודל, החוכמה היא לעשות זאת בחוכמה. אם עומד לרשותכם חלל גדול, אתם יכולים למקם בו ריהוט אמבטיה – ארונות, שידה ואפילו ספסל ואתם יכולים אפילו לתכנן אותו כך שישמש שני אנשים בו זמנית. למשל, באמצעות כיורים נפרדים או מקלחון המעניק פרטיות מלאה. אם יש לכם חלל קטן יחסית, אתם עדיין יכולים לעצב חדר אמבטיה חלומי, באמצעות ריהוט צר וקטן יותר ופריטים דקורטיביים קטנים ולא מאסיביים. בכל מקרה, חשוב לקחת מידות מדויקות לפני שרוכשים כל סוג של ריהוט וכמובן גם לקחת בחשבון את המיקום של הצנרת, התאורה, שקעי חשמל אם יש ואלמנטים קבועים נוספים בחלל.

3. מקומות אחסון מרווחים במגוון נפחים

ועוד בהמשך לנושא הריהוט, חשוב כאמור לבחור כזה שמציע מגוון פתרונות אחסון ואף להוסיף לחדר האמבטיה אמצעים לאחסון במידת הצורך. השתמשו בנישות גלויות ונסתרות, מגירות, מדפים וכל מה שמתאפשר על-מנת לאחסן ציוד שמצד אחד חשוב שיהיה בהישג יד ומצד שני אתם לא רוצים להציג אותו באופן שיפגום בעיצוב המושקע של החדר. למשל, צעצועי ילדים או מגבות מעט דהויות. כדאי לוודא שמקומות האחסון הם בגדלים משתנים, כדי שתוכלו לאחסן בהם חפצים מכל הסוגים.

 4. כלים סניטריים ברמה גבוהה

התחום של כלים סניטריים לחדרי אמבטיה עבר שינויים משמעותיים בשנים האחרונות. אם פעם כיורים היו בצבע אחד בנאלי – לבן, הרי שכיום ניתן למצוא כיורים שחורים ובצבעים מעניינים נוספים כגון זהב, כחול בהיר, ירוק, חום ועוד. בחירה בכיור בצבע לא שגרתי ואפילו בצורה גיאומטרית מעניינת יכולה להוסיף המון למראה הכללי של חדר האמבטיה ולהפוך אותו למודרני ומזמין. חשוב להתקין כיור מחומר עמיד בפני שברים, שריטות וכמובן רטיבות ושיהיה קל לניקוי באמצעות חומרים עדינים, שלא יהרסו את המראה הנאה שלו.

5. אקססוריז דקורטיביים

האקססוריז הם כל אותם פריטים קטנים שעושים את ההבדל הגדול ומעניקים לחדר מגע סופי מושלם. אלו יכולות להיות וילון אמבטיה עם דוגמה מעניינת, סבוניות מיוחדות, סלסלות קש המעניקות אווירה כפרית, נרות ריחניים, ברזים עם צבע וגימור יוצא דופן ועוד. מה שנחמד באקססוריז, מעבר לכך שהמחיר שלהם לרוב שווה לכל כיס, היא היכולת לבחור כאלו שגם עומדים בפני עצמם וגם משתלבים עם העיצוב והאווירה של חדר האמבטיה, מה שמאפשר גם להחליף אותם מפעם לפעם וליהנות מגיוון ורעננות.

ארונות אמבטיה – לתכנן נכון את חדר האמבטיה

מאמרים | אין תגובות

כשאנחנו חושבים על תכנון ועיצוב הבית במובן של ריהוט, הרי שבדרך כלל אנחנו נוטים לחשוב על זה במובנים של ריהוט אשר לחדרי שינה, סלון, מטבח, הרי שם נמצאים הפריטים הגדולים, המשמעותיים, אלה שמשפיעים באופן משמעותי איך הבית שלנו ייראה וכיצד נשתמש בו.

אך באופן עקרוני, בכל מקום בו אנחנו בוחרים לשים ריהוט מסוים, יש לכך השפעה על העיצוב וכן על האופי בו אנחנו משתמשים באותו חלל במבנה. במובנים מסוימים, יהיה לנו הרבה יותר פשוט לתכנן ולעצב את חדרי השינה או את הסלון, שכן מדובר בחדרים מרווחים, יש יותר אופציות, מה עוד שאנחנו גם יכולים לשנות אותם לעיתים תכופות יותר.

לכן, החשיבות של התכנון והעיצוב ובחירת הריהוט, עולה כשמדובר על חללים שהם פחות "גמישים", חללים בהם האופציות הן מעטות. הדוגמא הטובה ביותר לכך, זה חדר אמבטיה. בין אם מדובר בחדר שנועד לשרת את כל בני הבית, חדר שנועד לשרת רק את ההורים או רק את הילדים, וכן לגבי חדרי אמבטיה במשרדים או במקומות אחרים.

כיצד מעצבים חדר אמבטיה בצורה נכונה

בדומה לחדרים אחרים, גם פה אנחנו ניעזר בשירותיהם של אדריכלים על מנת שנוכל לבצע את התכנון הטוב ביותר. מוטב לא להסתפק בתכנון עצמי, לא רק בגלל שאנחנו צריכים למצוא כלים ואפשרויות כיצד לתכנן את חדר האמבטיה הנכונה, בין אם זה מבחינת כלים סניטריים שונים, בין אם זה שימוש בארונות וריהוט אחר, ובין אם זה מבחינת האופן בו אנחנו נשלב את חדר האמבטיה עם חדרים אחרים.

אדריכלים ומעצבים מקצועיים ידעו לספק לנו רעיונות שונים, בהתאם לתנאים שעומדים לרשותנו. החל מתנאי השטח וכלה בתנאי התקציב.  הם יוכלו להסתכל על התמונה הרחבה ואז פשוט להחליט כיצד לגשת אליה, בשביל לתכנן ולעצב את חדר האמבטיה בצורה הטובה, בידיעה ברורה שאנחנו לא נרצה לבצע שום שינוי בתקופה הקרובה. שכן להבדיל מחדרים אחרים, שינוי בחדר אמבטיה מחייב שיפוץ ולא שינוי קוסמטי או שינוי של החלפת רהיט כזה או אחר. הרבה פעמים מדובר בנדבך על נדבך, אם משנים משהו אחד, זה מחייב שינוי גם של דברים אחרים.

אילו ארונות אמבטיה עומדים לרשותנו

אנחנו יכולים למצוא 3 סוגים עיקריים של ארונות אמבטיה, מבחינת סגנון. אנחנו יכולים למצוא ארונות שנמצאים מתחת לכיור, ואז הם צריכים להיות בנויים ומעוצבים בהתאם לגודל הכיור ובהתאם לשטח שנמצא לרשותנו שם. אנחנו יכולים להשתמש בארונות שנמצאים מעל הכיור, ואז שוב אנחנו תלויים במידה מסוימת בכמות השטח שעומד לרשותנו, וכן אנחנו יכולים להשתמש בארונות שנמצאים בחלק אחר של החדר.

בכל מקרה אנחנו צריכים להתייחס הן לשאלה של השטח שעומד לרשותנו, ומן הסתם הוא הרבה יותר קטן מאשר השטח שנמצא בחללים אחרים אותם אנחנו מבקשים לרהט, וכן אנחנו צריכים לשאלת סוג החומר ממנו הוא עשוי, מאחר ועלינו לזכור שמדובר בחדר עם לחות ורטיבות טבעית, לכן אנחנו צריכים לוודא שמדובר בארונות שעשויים מחומר עמיד וחזק שלא ייהרס.

איך להתאים את צביעת המקלחת והאמבטיה לארונות

מאמרים | אין תגובות

עיצוב הבית הוא דבר אישי ומשתנה מאחד לשני. יש כאלו המעדיפים בית מעוצב בצבעים ואלמנטים נקיים ורגועים, כמו קירות לבנים או צבעי שמנת וקרם, ריהוט סטנדרטי התואם לצבעי הבית ולא נסחף אחרי טרנדים ואופנות ועוד.

מצד שני יש כאלו שרוצים לעצב את הבית לפי הקו העיצובי הלוהט והחם ביותר של אותה שנה. בכל שנה ניתן לראות במגזינים של אדריכלים ומעצבים כיצד האופנות משתנות, פעם אחת העיצוב נשען על קו צבעים ספציפי כמו שחור, לבן ואפור ושנה אחר כך הקו העיצובי הופך להיות נועז הרבה יותר.

עיצוב חדר אמבטיה

אחד מהחללים שמקבל מאתנו תמיד את מלוא תשומת הלב הוא חלל האמבטיה. כשאנחנו נכנסים לתוך החלל הזה בכל יום אנו רוצים לקבל תחושות נעימות ורגועות, לכן עיצוב חדר האמבטיה מוכרח להיות נעים ורגוע. לעיתים חדר האמבטיה הוא מקום המפלט שלנו לאחר יום מתיש וקשה, לאחר מקלחת קצרה ומרעננת אנו מקבלים אנרגיות חדשות ומותירים מאחור את השעות המעייפות שעברו עלינו.

בעזרת מספר פעולות שניתן לבצע גם באופן עצמאי, ניתן להשיג את התחושה שאנו רוצים שחלל האמבטיה יעניק לנו. לדוגמה בעזרת צביעת חדר אמבטיה בגוונים בהירים ועדינים מאוד, האווירה שמתקבלת באופן מידי היא נעימה. הרי ידוע שצבעים משפיעים על המוח וכך גם על התחושות שלנו. בטרם אתם מחליטים לצבוע את חדר האמבטיה, החליטו איזה צבע כדאי לכם לבחור כדי שיתאים לכל החלל. במידה ועדיין לא בחרתם ארונות לחדר האמבטיה, העדיפו לחכות עם הצביעה לאחר בחירת הארונות – כך שתוכלו להתאים את צבעי הקירות לארונות שתרכשו לחלל הזה.

נוסף לצביעת הקירות של חדר האמבטיה, ניתן להוסיף אלמנטים שונים שיוסיפו לאווירה הנעימה שחלל זה מקרין. אביזרי אקססוריז קטנים וחמודים התואמים לצבעי הקירות יכולים לשדרג מאוד את החלל, וילון אמבטיה מעוצב גם יוכל להקפיץ את מראה החדר ועוד.

ריהוט חדר אמבטיה

לרוב ריהוט הנמצא בחדרי אמבטיות אינו צריך להיות גדול ועמוס, מדובר בעיקר בהצבת ארון אחד או יותר שיהיה מותאם לחלל. בדרך כלל מספיק להסתפק בארונות קטנים כך שיהיו פרקטיים לחלל, ובעיקר לא יפריעו במרחב. ניתן למצוא מבחר ארונות אמבטיה מעוצבים בחנויות המתמחות בעיצוב הבית. בטרם תיגשו לחנויות כאלו, צלמו את חלל חדר האמבטיה כך שתוכלו להיעזר באנשי המקצוע הנמצאים בחנות שיוכלו להתאים בדיוק את הארונות הטובים ביותר.

מכיוון שחדרי אמבטיה הם קטנים יחסית לחדרים האחרים בבית, חשוב מאוד להתאים את גודל האביזרים שנמצאים בחלל זה ולהציב אותם בצורה חכמה. לדוגמה אם בחרנו להציב מקלחון, נעדיף להציב אותו בפינה הרחוקה של החלל כך שדלתות המקלחון לא יפריעו לדלת של החדר.

הארונות בחדר האמבטיה מוכרחים להיות נגישים מצד אחד, ומצד שני שלא יפריעו בכניסה לחדר או בזמן היציאה מהמקלחון. כדאי לבחור ארון צר שיוצב מעל הכיור, וכך הוא גם יהיה יפה וגם פרקטי.

איך לשמור על סדר וניקיון במקלחת שלכם

מאמרים | אין תגובות

עבור כל אחד מאתנו, המקלחת בבית היא מעין מקום מפלט. זהו החדר בו אנו נשטפים מהיום שעבר עלינו, ומתכוננים לשנת לילה טובה ומרעננת או לבילוי לילי וכיפי עם חברים. תמיד לאחר מקלחת טובה ומרעננת אנו מרגישים כמו אנשים חדשים, האנרגיות עולות מחדש והמצב רוח תמיד טוב. הסיבה לכך יכולה להיות בזכות המים החמימים שמרעננים ועושים תחושה נקייה, או הסבון הריחני שנותן לנו תחושה מרעננת ואולי אפילו זה בגלל האווירה השוררת במקלחת שמכניסה בנו תמיד אנרגיות טובות.

כך או כך, אין ספק שחדר המקלחת נותן תמיד תחושה טובה לאחר ביקור בו. כדי שהתחושה הזו תעבור אלינו תמיד – חשוב להקפיד על סדר וניקיון בחלל הזה. מכיוון שזהו חדר קטן יחסית לחדרי הבית, והמים זורמים בו באופן תדיר, כדאי להקפיד על ניקיון שוטף וסדר כדי שהוא יישאר מרגיע, מרענן ומעניק כוחות מחודשים.

טיפים לשמירת הסדר והניקיון במקלחת

בעזרת מספר פעולות פשוטות שנבצע בחדר המקלחת באופן קבוע, נוכל ליהנות מחלל יפה, נקי ומסודר תמיד:

  • ניקוי שבועי – הקפידו לנקות את חדר המקלחת לפחות פעם בשבוע. מכיוון שישנם מים זורמים, אדים כתוצאה ממים חמים וקצף מסבונים שונים, הדבר יכול לגרום להיווצרות טחב מטריד שאינו אסטטי וגם לא בריא. לכן ניקוי תדיר לפחות פעם בשבוע יעזור לכם לשמור על חדר אמבטיה נקי תמיד.
  • הצבת מפיצי ריח – נוסף לניקיון שתעניקו לחדר המקלחת, מומלץ מאוד גם להוסיף לאווירה ריחות נעימים שיעצימו את תחושת הניקיון בחלל זה. בעזרת הצבת מפיצי ריח בחלל תוכלו להשיג את האפקט הזה. כיום יש מבחר עצום של מפיצי ריח בריחות ועיצובים שונים, העדיפו לבחור את מפיצי הריח האוטומטיים שמשחררים ריח נעים בתדירות קבועה.
  • עיצוב בעזרת אקססוריז – הוספה של נרות ריחניים וצבעוניים, עציצים קטנים וחמודים ועוד מגוון אביזרי אקססוריז מדליקים יוכלו להוסיף לאווירה של חדר המקלחת ולהעניק תחושה של ניקיון וסדר בחלל. העדיפו לבחור נרות בעלי ריח עדין ונעים, כך הם יוכלו להוסיף יופי וגם ריח לחדר.
  • מתלים קבועים למגבות – כדי שלמור על הסדר בחדר המקלחת, קבעו מקום מסודר לכל חפץ ואביזר בחלל הזה. כאשר ישנו אביזר ללא מקום קבוע, זה מעניק תחושה של אי סדר ובלגן. לדוגמה, תוכלו לתלות מתלים קבועים למגבות השונות בחדר המקלחת, כך למגבת הידיים, מגבת הרחצה, מגבת הפנים ומגבת השיער יהיו מקומות קבועים עליהם הם יוכלו להתייבש באופן מסודר.

כיצד להימנע מהיווצרות עובש במקלחת

עובש וטחב במקלחת הוא דבר מטריד, לא בריא ולא אסטטי כלל. חדרי מקלחת נוטים הרבה יותר להצטברות עובש בחלקים שונים בחדר, בגלל אדי המים החמים שמצטברים במקלחת ונתפסים בקירות.

כדי להימנע מהיווצרות עובש בחדר המקלחת, דאגו לאוורר את החדר כמה שיותר במהלך היום ובמיוחד לאחר השימוש במקלחת. פתחו את החלונות באופן קבוע כך שהאדים שהצטברו יוכלו לצאת החוצה וזרימת האוויר בחלל תהיה קבועה. מעוניינים בטיפים נוספים על שמירת סדר וניקיון במקלחת? היכנסו לאתר https://www.icleaning.co.il/ לקבלת מידע נוסף שיעזור לכם לשמור על מקלחת נקייה ויפה.

5 טיפים לעיצוב מודרני של חדרי אמבט

כללי | אין תגובות

בא לכם להתחדש? מעוניינים לשדרג את חדר האמבטיה? בכתבה שלפניכם תוכלו למצוא 5 טיפים מעשיים לעיצוב מודרני של חדרי אמבט.

עיצוב חדרי אמבט הינה פעולה אותה ניתן ליישם במסגרת עיצוב פנים מודרני באמצעות מעצבת פנים מובילה המתמחה בהליכי עיצוב פנים לדירות מגורים ובתים פרטיים למגורים, במסגרת שדרוג חדר הרחצה באמצעות התקנתם של כלים סניטריים חדשים ופריטי ריהוט ואקססוריז היכולים לשדרג כל חלל עם דגש על איכות חומרי הגלם מהם מיוצרים בדגש על עמידותם של חומרי הגלם בפני מים וסביבה לחה. כך או אחרת, ריכזנו עבורכם 5 טיפים לעיצוב מודרני של חדרי אמבט.

  1. ניצול נכון ומקסימאלי של השטח העומד לרשותכם – גודלו של חדר הרחצה בביתכם או דירתכם מהווה את הפרמטר הראשון אליו חשוב להתייחס ועליו חשוב לתת את הדעת במסגרת הליכי עיצוב פנים מודרני ו/או שדרוג החלל, ולכן, אנו ממליצים לכם מראש ליטול מידות מדויקות של שטח החלל העומד לרשותכם ולתכנן באופן סכמתי היכן תרצו להציב את פריטי האבזור השונים כגון כיורים מעוצבים, גופי אמבט, מקלחון או אמבטיה וכדומה.
  2. קירות חדר הרחצה מהווים חלק בלתי נפרד מהחלל ולכן חשוב להתייחס אליהם בצורה זו – קירות חדר הרחצה מהווים חלק בלתי נפרד מהחלל ולכן מומלץ "לנצל" את שטח הקירות לטובת אחסון ואבזור נכון של חדר הרחצה, תליית ארונות אמבטיה מעוצבים, מתלי מגבות, מראות וכדומה. כיום, תוכלו ליהנות מהיצע מגוון ומרשים של ארונות תלויים המיועדים לחדרי רחצה.
  3. עמידות מקסימאלית של חומרי הגלם אותם אתם בוחרים – לצורך עיצוב חדרי אמבט אתם עתידים לרכוש פריטי ריהוט ואקססוריז שונים ולכן חשוב לוודא את עמידותם של חומרי הגלם מהם מיוצרים הרהיטים לסביבה לחה ומים, בחרו בפריטים בעלי ציפוי פורמייקה או חיפוי אחר שנועד להגן על משטחי העץ מהם מרכיבים את הרהיט או האביזרים הנלווים.
  4. ריצוף פרקט סינטטי לחדרי רחצה – במידה וגם אתם מעוניינים להעניק טאצ' עיצובי ייחודי לחדר הרחצה בביתכם או דירתכם, אנו ממליצים לכם לבחור בחיפוי פרקט לרצפת החדר. אומנם אנו שומעים לרוב כי לא מומלץ לשלב בין פרקט למים אך כיום, עומדים לרשותכם משטחי ריצוף פרקט סינטטי המיועדים לחדרי רחצה. משטחי ריצוף אלו מותאמים למניעת החלקה ולסביבה הלחה והרטובה של חדרי הרחצה והם מגיעים בגוונים שונים וטקסטורות מיוחדות אותם ניתן להתאים לשאר האלמנטים בחלל.
  5. צבע מייצר אווירה – את חדרי הרחצה בביתכם או דירתכם תוכלו לעצב בכל סגנון עיצובי המועדף עליכם, כאשר בחירת הצבע הדומיננטי יכולה לייצר עבורכם את האווירה הנכונה והמדויקת אותה תרצו להשיג בחדרי הרחצה. בחירת גוונים בהירים יותר תעניק לכם מראה עיצובי קלאסי ונקי ואילו בחירת גוונים כהים יותר תאפשר לכם ליהנות ממראה עיצובי אלגנטי ויוקרתי. כך או אחרת, הקפידו על קונספט עיצובי אחיד המשדרג כל חדר רחצה.

מקלחונים מכל מיני סוגים

כללי | אין תגובות

הקדמה והטכנולוגיה הביאו עימם המון שינויים בתחום עיצוב הבית וניתן לראות שינוי ניכר בעיקר בחדר הרחצה. בעבר נהגו לבנות אמבטיה מסורתית בעלת נפח גדול שבה ניתן להתקין גם ראש מקלחת, אך עם הזמן אנחנו שמים לב שצורת הבניה הזאת נעלמת מהעולם.

כיום שימוש במקלחונים נהפך להיות פופולארי מאוד עקב הבניה המהירה, החיסכון במקום והרצון לבצע מקלחת באופן המהיר ביותר. עם זאת, ישנם כמה קווים מנחים שכדאי לפעול על פיהם בכדי לרכוש את המוצר האיכותי ביותר תוך כדי התחשבות בתקציב.

מה חשוב לדעת?

כמובן שהתחרות והיצע השוק צמח לממדים גדולים וכיום המבחר הוא אינסופי, דבר שגורם לבלבול ועלול להוביל להחלטות שגויות. חשוב לציין, עליכם לבחור מקלחון תחילה על פי התקציב והפרקטיקה בהתאם לביתכם ולאחר מכן תקדישו מחשבה לעיצוב.

ראשית, מדדו את גודל החדר בו תרצו למקם את הרכש החדש. בדרך כלל מומלץ לבנות את המקלחון על 35%-45% משטח חדר הרחצה בשביל לייצר מצב אופטימלי של מרווח בתוך החדר. כמובן שמדובר אך ורק על המלצה ואם אתם חושקים במקלחונים בעלי נפח ממדי גדול יותר, תמיד יש היצע.

לאחר שהבנתם את סדרי הגודל איתם אתם מתעסקים, שימו דגש על איכות ובטיחות. ישנם כמה פרמטרים שחשוב לשים לב אליהם והם כוללים את זכוכית המקלחון, תעודת אחריות ותו תקן ישראלי. ככל שהזכוכית יותר עבה, כך הסיכון לשבור אותה או שהיא תיסדק מהטמפרטורה החמה של המים קטן ולכן הקפידו על עובי מינימלי של 6 מ"מ.

בנוסף, כדאי לבדוק שעל חומרי הגלם בהם שאיתם משתמשים לבנות את המקלחון ישנם חומרים שאינם מחלידים ולא מפתחים קורוזיה. המסילות גם כן צריכות להיות מחוברות בעוצמה למקלחון ולאפשר תנועה חלקה של דלתות הזכוכית לצד חומרי איטום שמונעים נזילת מים.

כאמור, ישנן המון חברות ממותגות בשוק המקלחונים ועליכם להבדיל בין פס ייצור או עבודה אישית שנעשית במיוחד עבורכם. כמובן שמקלחון שמיוצר על ידי תאגידים יהיה זול יותר אך לצד זה רמת הגימור, איכות המוצר והאפשרויות הנלוות אליו יראו בהתאם.

סוגים שונים של מקלחונים

חשוב מאוד לבחור את סגנון המקלחון על פי צורת החדר. אם מדובר על חדר מרובע, הגיוני לרכוש מקלחון פינתי ואילו אם החדר מעוגל ישנה אפשרות לבחור באחד עגול שישתלב באופן מוחלט. מקלחון נוסף הינו מקלחון חזית, ואם החלטתם שאתם מעוניינים בגודל ונוחות אז מקלחון זה יכול להתמקם בין שתי קירות והוא בעל שתי דלתות חזית, כלומר שטח המקלחת יהיה מעל הגודל הסטנדרטי.

עלויות

כמו כל תחום, גם בעולם המקלחונים ישנה אפשרות לרכוש את האופציה הזולה ביותר שבממוצע מתחילה בסכום של 1,000 ₪ ועד כדי עבודות יד איכותיות עם חומרים גלם מעולים שמגיעים לעשרות אלפי שקלים. חשוב לבצע בקירה של כל המותגים המובילים ולקבוע תקציב מראש, ככה תוכלו להיצמד אליו ולקבל החלטה שקולה לצד אחת עיצובית.

כיורים מונחים בצבעי מט – טרנד בבניה חדשה

כללי | אין תגובות

בשנים האחרונות רואים בבתים החדשים יותר ויותר כיורים מונחים . הצבתם של כיורים על מעמד גבוה בחדר הרחצה יוצר עבורם מראה קלאסי ואצילי והוא הופך את חדר הרחצה למקום יפה ונעים במיוחד.

כיורים מונחים בצבע מט לחדרי האמבטיה

הטרנד המוביל כעת ברוב חדרי האמבטיה הוא כיורים מונחים בצבע מט. עד לא מכבר שלטו בחדרי הרחצה כיורים בצבעים מבריקים. עם כניסתם של הכיורים בצבעי מט הפך חדר האמבטיה לחדר הרבה יותר סולידי ופסטורלי להנאתם הרבה של בני המשפחה.

אפשר לרכוש כיורים מונחים בצבעים שונים, חלקם חלקים ומקצתם כוללים גם בהדפסים מעניינים המעטרים אותם בכל שטחם. מבחר הכיורים המונחים הוא בגדלים ובמגוון רחב מאד של צורות כמו אובלי, מלבני, מרובע, ארוך, קערה עגולה או קערה רחבה . כיורים בעלי דפנות עבים או דקים.

חלק מהכיורים מונחים במלוא הדרם על השיש וחלקם שקועים עד מחצית גובהם בשיש ויוצרים נראות ייחודית ומסקרנת .

מעצבי הפנים אוהבים מאד את המגמה של קנית כיורים מונחים בצבעי מט והם מאתגרים גם את לקוחותיהם לבצע רכישה של פריטים אלו על פי הגודל המתאים והפרופורציונלי ביותר לכל מרחב.

תכנון חדר האמבטיה

לאחר בחירת הכיור, אפשר לבחור את הכלים הסניטריים הנוספים הנחוצים לחדר האמבטיה כך שישתלבו באופן הרמוני בחדר הרחצה. הבחירה מתייחסת לגורמים המשתמשים בחדר אמבטיה זה, אנשים צעירים, מבוגרים או ילדים. לכל קבוצת גיל יש את הסייגים שבהם יש להתחשב וכך לרכוש את האמבט, את האסלה, מתלים לחימום מגבות, להזמין משטח שיש בגובה הנכון וכל צורך אחר.

סימולציה ודמיון חשובים כאן מאד כדי להתאים את כל המוצרים יחד כולל כיורים מונחים בצבע מט שהם הפריט העיצובי הוויזואלי הראשון שרואה כל מבקר בחדר הרחצה ולכן נוכחותו היא דומיננטית במיוחד. בבתים רבים ממקמים זה לצד זה לנוחות בני המשפחה שני כיורים מונחים זהים כדי שלא יוצר תור בשירותים במיוחד בשעות הבוקר.

איכות הכיורים

הכיורים הנשלחים ארצה הם בטיב מעולה ובאיכות חסרת פשרות והם עוברים בקרת איכות קפדנית ביותר טרם העמסתם על המכולות. המשלוחים מגיעים ממדינות אירופאיות וממדינות שונות במזרח. כל אחד מהמפעלים הללו מעצב קולקציות חדשות, יפהפיות ומוצלחות של כיורים מונחים בצבע מט שכל אחד מהם יפה יותר מקודמו. שפע של הרעיונות העיצוביים יוצר היצע נרחב מאד של כיורים הגורם ללבטים רבים בקרב הלקוחות המתקשים לבחור את הכיור הנכון ביותר עבורם.

במקרים רבים, מעצבי הפנים הם אלה שרואים את התמונה בכללותה ולכן קל להם יותר לקבל החלטה ולהנחות את הלקוחות מהו הקו העיצובי המתאים ביותר לביתם.

לאור העובדה שכיורים מונחים היו עד עתה בעיקר בחדרי השירותים של מסעדות ובתי קפה ולראותם בבתים זו תפנית חדשה יחסית של מוצר חדשני, קיימת תקופת הסתגלות טבעית עד שהציבור נוכח לדעת כמה יופי וניקיון מוסיפים הכיורים המונחים.

כיורים מונחים לאמבטיה – הרבה יותר מצורך פונקציונאלי

מאמרים | אין תגובות

עיצוב חדר האמבטיה הוא פרויקט מורכב המכיל בתוכו כמה וכמה החלטות. אין להקל ראש בהחלטות הללו כיוון שחדר האמבטיה הוא אחד החדרים החשובים והאינטימיים בבית, נכנסים אליו כמה וכמה פעמים ביום ולכן חשוב להרגיש בו נינוחות מקסימלית.

הטרנדים העיצוביים הכוללים כיורים לאמבטיה, ארונות אחסון ואריחי קרמיקה משתנים מעת לעת ומכיוון שברוב הבתים אין כוונה לשנות לעתים תכופות את נראותו של חדר זה, מעדיפים לעצב אותו בסגנון קלאסי, בקווים בהירים, נקיים ועדינים כדי שלאורך שנים הוא ייראה תמיד יפה ומודרני.

כיורים מונחים

כיורים מונחים נראו בעבר פה ושם בשירותים של מקומות ציבוריים או בשירותים של מסעדות, אך לאחרונה הטרנד הזה היה לטרנד המוביל גם בחדרי רחצה בבתים ובדירות. כיור מונח על משטח שיש או משטח מחומר אחר יוצר נוכחות מיוחדת ומראה יוצא דופן. הישראלים התאהבו בתופעה יוצאת הדופן שיוצרת חדר אמבטיה מרשים מאד ולכן התופעה סוחפת משפחות רבות.

הכיורים המונחים המיוחדים של סבח מגיעים בכמה גדלים וחשוב מאד להתאימם לגודלו של החדר כדי שתהיה מידתיות בין החפצים השונים, וכך לא יוצרו הבדלים תהומיים בין גודלם של הפריטים השונים שיפחיתו מיופיו של חדר האמבטיה.

אפשר לרכוש כיורים מונחים בצורות גיאומטריות שונות ובכמה גדלים על פי בחירת הלקוחות או המעצבים, אליפסה, מלבני, עגול או מרובע . היורים הללו המגיעים בצבע לבן וגם בכמה גוונים בהירים ויפהפיים המעניקים יופי אצילי ויוקרתי לחדר הרחצה.

כיורי משטח

ניתן לראות כי לקוחות רבים רוכשים כיורי משטח, מדובר ביחידה אקרילית יצוקה אחת הכוללת הן את הכיור והן את שני המשטחים הממוקמים בצדיו. לסוג זה של כיורים יש יופי מיוחד לאור האחידות של נראותו, לצבע הדומיננטי שלו ולנוחות הניקיון של חדר הרחצה.

משטח זה מגיע בכמה וואריאציות, צבעים וגדלים והלקוחות מוזמנים לבחור את הדגם הנראה להם ביותר, שישרת אותם בנאמנות לאורך שנים רבות.

כיור חצי שקוע

התקנת כיור חצי שקוע יוצרת מצב שבו נהנים מכל העולמות, גם ממשטחי שיש ארוכים ופונקציונליים וגם מכיור מרשים הבולט במעט מעל משטחי השיש. רוב המעצבים דוגלים ביצירת משחק צבעים בין המשטחים לכיור החצי שקוע. למרות המדרג בספקטרום הצבעים, בוחרים בצבעים המשתלבים מאד יפה ביניהם ומוסיפים רבות לנראות הייחודית של חדר האמבטיה כולו.

מרחב חדר הרחצה

חשיבות הדגש בתכנון חדר האמבטיה הוא שהחפצים יהיו מרוחקים זה מזה כדי ליצור חופשיות בתנועה, אך עם זאת שתהיה נגישות נוחה. הגעה קלה מהאמבט לארון המגבות, הצבת הכיור במרכז משטחי השיש כך שבני המשפחה יכולים להגיע אליו בקלילות ובמיוחד הילדים הקטנים לאחר הביקור בשירותים או במקלחת.

לסיכום, אנא בדקו את טיב הכיור אותו החלטתם לרכוש, וודאו מהם החומרים ממנו הוא עשוי וכמובן אל תשכחו להתאימו בפן העיצובי לחדר האמבטיה.

ברזים לאמבטיה – איך בוחרים?

מאמרים | אין תגובות

מחפשים ברזים לחדר הרחצה?

מעצבים מחדש את הבית כולו ואת חדר הרחצה או בונים בית חדש? אם כן, תגלו שהאפשרויות המוצעות כיום הן רבות ויש שפע של ברזים, סגנונות, עיצובים וגם מחירים שונים. האמבטיה היא אחד החדרים החשובים בכל בית וככזה עליה לספק לשוהים ומשתמשים בה את המענה המתאים. את הסביבה הנוחה והנעימה וגם את כל המתקנים שצריך. בעת בחירת ברזים לאמבטיה חשוב שתעשה תוך התייחסות לכמה פרמטרים מרכזיים על מנת למצוא את הפתרון הנכון שיענה על כל הצרכים. אז, איך בוחרים את הברזים? הנה:

  1. שימושי או לא – לפונקציונאליות יש תפקיד חשוב מאד בכל הקשור לבחירת ברזים לאמבטיה. ברזים שהם שימושיים יצדיקו את העלות שלהם, בעוד שברזים שפחות יהיה בזבוז כספי, שחבל עליו. מכיוון שהשימוש בברזים אלה הוא יומיומי, נדרשת נוחות רבה וגם יעילות. בעוד שישנם ברזים פשוטים, אחרים הם מורכבים ויוקרתיים יותר. ישנם כאלה עם מידות סטנדרטיות ויש ברזים המגיעים במידות מיוחדות. מומלץ מאד לבדוק מספר אפשרויות ולתת דגש על הפונקציונאליות שלהם.
  2. העיצוב – הברזים מהווים חלק בלתי נפרד מחדר הרחצה. מעבר להיותם שימושיים מאד, ובדומה לכל אלמנט אחר בחדר הזה, עליהם להשתלב בו כהלכה וגם ליצור את המראה הנכון. הברזים יכולים לתרום לו רבות ולשמש כאלמנט דקורטיבי לכל דבר. עליהם להיות אסתטיים למראה ולהתאים לאופי השימוש שבהם. לחדרי רחצה המיועדים לאורחים למשל, כדאי להשקיע בעיצוב. לחדרי הרחצה של הילדים, אפשר לבחור בברזים פשוטים וסטנדרטיים יותר בעיצובם.
  3. המחיר – עלות הברזים נקבעת בהתאם לפרמטרים שונים. סוג הברז, האיכות שלו וגם מידותיו כל אלה משפיעים על המחיר הסופי. מומלץ מאד לערוך סקר שוק, לבחון את עלויות הברזים תוך התייחסות לתכונותיהם. חשוב לזכור, ברזים איכותיים יעלו לכם יותר מברזים פשוטים. יחד עם זאת, וכפי שקורה בכל תחום אחר, במרבית המקרים ההשקעה משתלמת הרבה יותר וגם אם הדבר כרוך בסכום גבוה יחסית. מוטב לרכוש ברז איכותי ולא ברז פשוט מאד שתאלצו להחליפו באחד אחר חדש בתוך פרק זמן קצר.
  4. פנייה למומחים – כדי למצוא את הברזים המתאימים כדאי לפנות למומחים בתחום. ישנו מבחר רחב של אפשרויות שמהן תוכלו לבחור, תוך התאמה לצרכים שלכם וגם לתקציב שברשותכם. חשוב מאד להיעזר בשירותיהם של המומחים בתחום כשמחפשים ברזים חדשים, בין אם מדובר בבנייה של בית או שיפוץ. כך ניתן לקבל מידע עדכני ורלוונטי באשר לדגמים השונים וגם ליהנות ממחיר אטרקטיבי הרבה יותר.

לסיכום

מציאת ברזים חדשים לאמבטיה היא משימה לא קלה. האפשרויות הן רבות וטווח המחירים הוא רחב. סקר שוק מקדים יעזור לכם למצוא אותם, כמו גם פנייה אל המומחים.

צרו עמנו קשר
מלאו פנייתכם וניצור עמכם קשר בהקדם