איך להתאים את צביעת המקלחת והאמבטיה לארונות

על ידי 3 בפברואר 2019מאמרים

עיצוב הבית הוא דבר אישי ומשתנה מאחד לשני. יש כאלו המעדיפים בית מעוצב בצבעים ואלמנטים נקיים ורגועים, כמו קירות לבנים או צבעי שמנת וקרם, ריהוט סטנדרטי התואם לצבעי הבית ולא נסחף אחרי טרנדים ואופנות ועוד.

מצד שני יש כאלו שרוצים לעצב את הבית לפי הקו העיצובי הלוהט והחם ביותר של אותה שנה. בכל שנה ניתן לראות במגזינים של אדריכלים ומעצבים כיצד האופנות משתנות, פעם אחת העיצוב נשען על קו צבעים ספציפי כמו שחור, לבן ואפור ושנה אחר כך הקו העיצובי הופך להיות נועז הרבה יותר.

עיצוב חדר אמבטיה

אחד מהחללים שמקבל מאתנו תמיד את מלוא תשומת הלב הוא חלל האמבטיה. כשאנחנו נכנסים לתוך החלל הזה בכל יום אנו רוצים לקבל תחושות נעימות ורגועות, לכן עיצוב חדר האמבטיה מוכרח להיות נעים ורגוע. לעיתים חדר האמבטיה הוא מקום המפלט שלנו לאחר יום מתיש וקשה, לאחר מקלחת קצרה ומרעננת אנו מקבלים אנרגיות חדשות ומותירים מאחור את השעות המעייפות שעברו עלינו.

בעזרת מספר פעולות שניתן לבצע גם באופן עצמאי, ניתן להשיג את התחושה שאנו רוצים שחלל האמבטיה יעניק לנו. לדוגמה בעזרת צביעת חדר אמבטיה בגוונים בהירים ועדינים מאוד, האווירה שמתקבלת באופן מידי היא נעימה. הרי ידוע שצבעים משפיעים על המוח וכך גם על התחושות שלנו. בטרם אתם מחליטים לצבוע את חדר האמבטיה, החליטו איזה צבע כדאי לכם לבחור כדי שיתאים לכל החלל. במידה ועדיין לא בחרתם ארונות לחדר האמבטיה, העדיפו לחכות עם הצביעה לאחר בחירת הארונות – כך שתוכלו להתאים את צבעי הקירות לארונות שתרכשו לחלל הזה.

נוסף לצביעת הקירות של חדר האמבטיה, ניתן להוסיף אלמנטים שונים שיוסיפו לאווירה הנעימה שחלל זה מקרין. אביזרי אקססוריז קטנים וחמודים התואמים לצבעי הקירות יכולים לשדרג מאוד את החלל, וילון אמבטיה מעוצב גם יוכל להקפיץ את מראה החדר ועוד.

ריהוט חדר אמבטיה

לרוב ריהוט הנמצא בחדרי אמבטיות אינו צריך להיות גדול ועמוס, מדובר בעיקר בהצבת ארון אחד או יותר שיהיה מותאם לחלל. בדרך כלל מספיק להסתפק בארונות קטנים כך שיהיו פרקטיים לחלל, ובעיקר לא יפריעו במרחב. ניתן למצוא מבחר ארונות אמבטיה מעוצבים בחנויות המתמחות בעיצוב הבית. בטרם תיגשו לחנויות כאלו, צלמו את חלל חדר האמבטיה כך שתוכלו להיעזר באנשי המקצוע הנמצאים בחנות שיוכלו להתאים בדיוק את הארונות הטובים ביותר.

מכיוון שחדרי אמבטיה הם קטנים יחסית לחדרים האחרים בבית, חשוב מאוד להתאים את גודל האביזרים שנמצאים בחלל זה ולהציב אותם בצורה חכמה. לדוגמה אם בחרנו להציב מקלחון, נעדיף להציב אותו בפינה הרחוקה של החלל כך שדלתות המקלחון לא יפריעו לדלת של החדר.

הארונות בחדר האמבטיה מוכרחים להיות נגישים מצד אחד, ומצד שני שלא יפריעו בכניסה לחדר או בזמן היציאה מהמקלחון. כדאי לבחור ארון צר שיוצב מעל הכיור, וכך הוא גם יהיה יפה וגם פרקטי.

השאירו תגובה

צרו עמנו קשר
מלאו פנייתכם וניצור עמכם קשר בהקדם