איך לשמור על סדר וניקיון במקלחת שלכם

על ידי 3 בפברואר 2019מאמרים

עבור כל אחד מאתנו, המקלחת בבית היא מעין מקום מפלט. זהו החדר בו אנו נשטפים מהיום שעבר עלינו, ומתכוננים לשנת לילה טובה ומרעננת או לבילוי לילי וכיפי עם חברים. תמיד לאחר מקלחת טובה ומרעננת אנו מרגישים כמו אנשים חדשים, האנרגיות עולות מחדש והמצב רוח תמיד טוב. הסיבה לכך יכולה להיות בזכות המים החמימים שמרעננים ועושים תחושה נקייה, או הסבון הריחני שנותן לנו תחושה מרעננת ואולי אפילו זה בגלל האווירה השוררת במקלחת שמכניסה בנו תמיד אנרגיות טובות.

כך או כך, אין ספק שחדר המקלחת נותן תמיד תחושה טובה לאחר ביקור בו. כדי שהתחושה הזו תעבור אלינו תמיד – חשוב להקפיד על סדר וניקיון בחלל הזה. מכיוון שזהו חדר קטן יחסית לחדרי הבית, והמים זורמים בו באופן תדיר, כדאי להקפיד על ניקיון שוטף וסדר כדי שהוא יישאר מרגיע, מרענן ומעניק כוחות מחודשים.

טיפים לשמירת הסדר והניקיון במקלחת

בעזרת מספר פעולות פשוטות שנבצע בחדר המקלחת באופן קבוע, נוכל ליהנות מחלל יפה, נקי ומסודר תמיד:

  • ניקוי שבועי – הקפידו לנקות את חדר המקלחת לפחות פעם בשבוע. מכיוון שישנם מים זורמים, אדים כתוצאה ממים חמים וקצף מסבונים שונים, הדבר יכול לגרום להיווצרות טחב מטריד שאינו אסטטי וגם לא בריא. לכן ניקוי תדיר לפחות פעם בשבוע יעזור לכם לשמור על חדר אמבטיה נקי תמיד.
  • הצבת מפיצי ריח – נוסף לניקיון שתעניקו לחדר המקלחת, מומלץ מאוד גם להוסיף לאווירה ריחות נעימים שיעצימו את תחושת הניקיון בחלל זה. בעזרת הצבת מפיצי ריח בחלל תוכלו להשיג את האפקט הזה. כיום יש מבחר עצום של מפיצי ריח בריחות ועיצובים שונים, העדיפו לבחור את מפיצי הריח האוטומטיים שמשחררים ריח נעים בתדירות קבועה.
  • עיצוב בעזרת אקססוריז – הוספה של נרות ריחניים וצבעוניים, עציצים קטנים וחמודים ועוד מגוון אביזרי אקססוריז מדליקים יוכלו להוסיף לאווירה של חדר המקלחת ולהעניק תחושה של ניקיון וסדר בחלל. העדיפו לבחור נרות בעלי ריח עדין ונעים, כך הם יוכלו להוסיף יופי וגם ריח לחדר.
  • מתלים קבועים למגבות – כדי שלמור על הסדר בחדר המקלחת, קבעו מקום מסודר לכל חפץ ואביזר בחלל הזה. כאשר ישנו אביזר ללא מקום קבוע, זה מעניק תחושה של אי סדר ובלגן. לדוגמה, תוכלו לתלות מתלים קבועים למגבות השונות בחדר המקלחת, כך למגבת הידיים, מגבת הרחצה, מגבת הפנים ומגבת השיער יהיו מקומות קבועים עליהם הם יוכלו להתייבש באופן מסודר.

כיצד להימנע מהיווצרות עובש במקלחת

עובש וטחב במקלחת הוא דבר מטריד, לא בריא ולא אסטטי כלל. חדרי מקלחת נוטים הרבה יותר להצטברות עובש בחלקים שונים בחדר, בגלל אדי המים החמים שמצטברים במקלחת ונתפסים בקירות.

כדי להימנע מהיווצרות עובש בחדר המקלחת, דאגו לאוורר את החדר כמה שיותר במהלך היום ובמיוחד לאחר השימוש במקלחת. פתחו את החלונות באופן קבוע כך שהאדים שהצטברו יוכלו לצאת החוצה וזרימת האוויר בחלל תהיה קבועה. מעוניינים בטיפים נוספים על שמירת סדר וניקיון במקלחת? היכנסו לאתר https://www.icleaning.co.il/ לקבלת מידע נוסף שיעזור לכם לשמור על מקלחת נקייה ויפה.

השאירו תגובה

צרו עמנו קשר
מלאו פנייתכם וניצור עמכם קשר בהקדם