הפריטים החשובים שייצרו לכם סדר באמבטיה

על ידי 12 בינואר 2022מאמרים

את סוף היום ותחילת היום רוב האנשים יבלו במקלחת. זה המקום שאנו מתארגנים בו לפני שנצא לעבודה וזה גם המקום שנתנקה בו לאחר יום העבודה. מדובר על המקום האינטימי ביותר בבית והוא מאפשר לכל אחד מאיתנו שקט עצמי ופנימי לאחר היום הרועש. כדי לייצר את השקט הזה, עלינו לדאוג שיהיה לנו סדר במקלחת ואת זה נעשה על ידי מספר פריטים חשובים שעליהם נדבר בכתבה הבאה.

ארונות אמבטיה כחללי אחסון איכותיים

ארון האמבטיה הוא חלל האחסון היחידי שיש לנו בחדר האמבטיה הוא צריך להכיל המון ציוד שחשוב לחדר הזה בבית. כאשר ארון האמבטיה שלכם מתוכנן היטב, יהיה לכם מספיק מקום לכל הציוד שלכם והוא לא יהיה מפוזר בכל מקום. כיום אפשר למצוא מגוון רחב של ארונות אמבטיה מצוינים בעלי חללי אחסון מותאמים. כך לדוגמא, אם עד היום השתמשתם בסל כביסה עבור האמבטיה, הרי שכיום אתם יכולים לרכוש ארון אמבטיה יש מגירה גדולה לכביסה. לפני הרכישה תכננו היטב את חללי הארון וכך תדייקו בסידור החפצים בו.

מקום מובנה לתליית מגבות

כל מקלחת מצריכה שימוש במגבת שנשארת לאחר מכן רטובה. אנו זקוקים שיהיה לנו מקום מוגדר לייבוש המגבות, אחרת אנו נשאיר אותן במקומות שונים באמבטיה ונייצר בלאגן. מקום מוגדר עבור המגבות הוא הכרחי עבור חדר האמבטיה שלכם.

תעלות ניקוז לגריפת המים

חדר האמבטיה הוא חדר רטוב ואת המים שמגיעים לרצפה עלינו לגרוף היטב אל תעלות הניקוז על מנת שלא יווצר עובש. בעבר היינו מתמודדים עם תעלות הניקוז המרובעות הקטנות ואפשר לומר שזה היה דיי סיוט לגרוף לשם מים. תעלות ניקוז איכותיות הן מוצר הכרחי מאוד במקלחות. ניתן לרכוש כיום תעלות ניקוז שעשויות ממתכת איכותיות ובצורה מלבנית, כך שיותר קל לגרוף את המים בצורה מהירה.

מקום המיועד לשמפונים

אחד המוצרים שתמיד מתפזרים במקלחת הוא השמפו. ברוב המקלחות יש מספר סוגים ומניחים אותם בכל מיני מקומות שאינם מיועדים להם. במקום זאת, כדאי ליצור מקום המיועד לשמפונים וכך למנוע בלאגן מראש.

מקום מיועד לנייר הטואלט

הדבר המבאס ביותר במקלחות עם שירותים הוא נייר טואלט שנרטב. אירוע כזה מתרחש כאשר אין מקום מוגדר עבור נייר הטואלט. חשוב לדאוג למקום שאינו קרוב למקלחת יחד עם קירוי מסוים ששומר על הנייר. בצורה כזו הוא לא יירטב לכם כאשר אתם מתקלחים.

לסיכום, מקלחת נוחה היא מקלחת מסודרת שלכל פריט יש את המקום המוגדר לו. ההמלצה שלנו, תתחילו מתכנון ארון המקלחת ותעברו לחשוב על שאר הפריטים החשובים.

השאירו תגובה

צרו עמנו קשר
מלאו פנייתכם וניצור עמכם קשר בהקדם