כיורים מונחים לאמבטיה – הרבה יותר מצורך פונקציונאלי

על ידי 16 ביולי 2018מאמרים

עיצוב חדר האמבטיה הוא פרויקט מורכב המכיל בתוכו כמה וכמה החלטות. אין להקל ראש בהחלטות הללו כיוון שחדר האמבטיה הוא אחד החדרים החשובים והאינטימיים בבית, נכנסים אליו כמה וכמה פעמים ביום ולכן חשוב להרגיש בו נינוחות מקסימלית.

הטרנדים העיצוביים הכוללים כיורים לאמבטיה, ארונות אחסון ואריחי קרמיקה משתנים מעת לעת ומכיוון שברוב הבתים אין כוונה לשנות לעתים תכופות את נראותו של חדר זה, מעדיפים לעצב אותו בסגנון קלאסי, בקווים בהירים, נקיים ועדינים כדי שלאורך שנים הוא ייראה תמיד יפה ומודרני.

כיורים מונחים

כיורים מונחים נראו בעבר פה ושם בשירותים של מקומות ציבוריים או בשירותים של מסעדות, אך לאחרונה הטרנד הזה היה לטרנד המוביל גם בחדרי רחצה בבתים ובדירות. כיור מונח על משטח שיש או משטח מחומר אחר יוצר נוכחות מיוחדת ומראה יוצא דופן. הישראלים התאהבו בתופעה יוצאת הדופן שיוצרת חדר אמבטיה מרשים מאד ולכן התופעה סוחפת משפחות רבות.

הכיורים המונחים המיוחדים של סבח מגיעים בכמה גדלים וחשוב מאד להתאימם לגודלו של החדר כדי שתהיה מידתיות בין החפצים השונים, וכך לא יוצרו הבדלים תהומיים בין גודלם של הפריטים השונים שיפחיתו מיופיו של חדר האמבטיה.

אפשר לרכוש כיורים מונחים בצורות גיאומטריות שונות ובכמה גדלים על פי בחירת הלקוחות או המעצבים, אליפסה, מלבני, עגול או מרובע . היורים הללו המגיעים בצבע לבן וגם בכמה גוונים בהירים ויפהפיים המעניקים יופי אצילי ויוקרתי לחדר הרחצה.

כיורי משטח

ניתן לראות כי לקוחות רבים רוכשים כיורי משטח, מדובר ביחידה אקרילית יצוקה אחת הכוללת הן את הכיור והן את שני המשטחים הממוקמים בצדיו. לסוג זה של כיורים יש יופי מיוחד לאור האחידות של נראותו, לצבע הדומיננטי שלו ולנוחות הניקיון של חדר הרחצה.

משטח זה מגיע בכמה וואריאציות, צבעים וגדלים והלקוחות מוזמנים לבחור את הדגם הנראה להם ביותר, שישרת אותם בנאמנות לאורך שנים רבות.

כיור חצי שקוע

התקנת כיור חצי שקוע יוצרת מצב שבו נהנים מכל העולמות, גם ממשטחי שיש ארוכים ופונקציונליים וגם מכיור מרשים הבולט במעט מעל משטחי השיש. רוב המעצבים דוגלים ביצירת משחק צבעים בין המשטחים לכיור החצי שקוע. למרות המדרג בספקטרום הצבעים, בוחרים בצבעים המשתלבים מאד יפה ביניהם ומוסיפים רבות לנראות הייחודית של חדר האמבטיה כולו.

מרחב חדר הרחצה

חשיבות הדגש בתכנון חדר האמבטיה הוא שהחפצים יהיו מרוחקים זה מזה כדי ליצור חופשיות בתנועה, אך עם זאת שתהיה נגישות נוחה. הגעה קלה מהאמבט לארון המגבות, הצבת הכיור במרכז משטחי השיש כך שבני המשפחה יכולים להגיע אליו בקלילות ובמיוחד הילדים הקטנים לאחר הביקור בשירותים או במקלחת.

לסיכום, אנא בדקו את טיב הכיור אותו החלטתם לרכוש, וודאו מהם החומרים ממנו הוא עשוי וכמובן אל תשכחו להתאימו בפן העיצובי לחדר האמבטיה.

השאירו תגובה

צרו עמנו קשר
מלאו פנייתכם וניצור עמכם קשר בהקדם