חיפוי זכוכית למטבח – יתרונות וחסרונות
לזכוכית יש את היופי ואת הקסם שלה, השמורים רק לה ולא ניתן להשיג אותם באמצעות חומרים אחרים. זו הסיבה שאנשים רבים נמשכים לזכוכית וכיום בזכות טכנולוגיות עבודה רבות ומיוחדות אפשר להשיג אריחי זכוכית המתאימים לכל תחום עיצוב ובעיקר לעיצוב הבית. ניתן לשלב חיפוי זכוכית בכל חדר אך אין ספק שחיפוי הזכוכית היה ונשאר הכי מבוקש בחדרי האמבטיה והמטבח. ישנם יתרונות וחסרונות שונים לשימוש בחיפוי זכוכית במטבח וכדאי לדעת עליהם בטרם מקבלים את ההחלטה.

יתרונות של חיפוי זכוכית

היתרון המרכזי של שימוש באריחי חיפוי זכוכית במטבח הוא כמובן היופי שהזכוכית מביאה אתה והייחוד של השילוב בין הציור או הצבע לבין השקיפות של הזכוכית. כיום ניתן למצוא ולהשיג אריחי זכוכית מצוירים במגוון עצום של דגמים והם יכולים להוסיף יופי רב לכל מטבח ולכל בית. חשוב מאד לפנות אל איש מקצוע המתמחה בתחום של חיפוי זכוכית למטבח על מנת שייתן את חוות הדעת המקצועית שלו בנוגע לשילוב חיפוי הזכוכית במטבח, המיקום הרצוי מתאים ומומלץ ואיזה גודל של אריחים יהיה דרוש לשם כך.
יתרון נוסף הוא שכיום חיפוי הזכוכית זמין ונגיש לכל אחד שמעוניין לשלב אותו בעיצוב המטבח שלו. הטכנולוגיות זמינות הרבה יותר ותחום התעשייה הקשור בחיפויי זכוכית ובתעשיית הזכוכית בכלל נמצא בתאוצה רבה, מה שמאפשר למצוא אריחים של חיפוי זכוכית למטבח בכל תקציב ובכל סכום. חיפוי הזכוכית אינו דורש ביצוע פעולות תחזוקה על בסיס קבוע ולכן די במעט מאד התעסקות יומיומית על מנת לשמור על חיפוי הזכוכית כשהוא נקי, יפה, ללא עובש או כתמי לכלוך וכך לשמור תמיד על המראה הנקי והיפה של המטבח והעיצוב המיוחד שנבחר.

חסרונות של חיפוי זכוכית
אריחי חיפוי הזכוכית מעניקים למטבח מראה חדשני, עדכני ומודרני. מי שמעדיף את המראה הכפרי והרומנטי עלול שלא לחבב את הסגנון שמביא אתו חיפוי הזכוכית במטבח. בנוסף לכך, אדים עלולים להצטבר על גבי האריחים ולהביא לכדי נזילה של טיפות מים מה שעם הזמן עלול לפגוע בדוגמא או בצבעים שבאמצעותם ציירו את הדוגמא על גבי האריח. כאשר האריח רטוב או שצמודים אליו אדים – הדגם יהיה מטושטש וכל התמונה הכללית של המטבח עלולה להיראות שונה מזו שנראית כאשר אין שום הפרעה והאריח נקי, מבריק ומאפשר אפילו את השתקפות קרני השמש המגיעות מחוץ למטבח.

Enregistrer

צרו עמנו קשר
מלאו פנייתכם וניצור עמכם קשר בהקדם